Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:127540
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Vajadzību apzināšanās
Vajadzību apzināšanās notiek pamatojoties uz:
1) pagātnes pirkumu pieredzes;
2) patērētāja personības, rakstura;
3) patērētāju motīviem;
4) vides ietekmi;
5) mārketinga stimuliem (reklāma, tirgotāju informācijas).
Vajadzību apzināšana atspoguļo atšķirību starp patērētāja esošo stāvokli un kādiem iedomātiem (kārojamajiem) mērķiem. Šis process aktivizē motivāciju. Vajadzību apzināšana parāda tos patērētāja labumus un ieguvumus, ko viņš meklē zīmolos vai zīmolu nostājā.
Labumus un ieguvumus, ko patērētāji meklē produktos, ir dažādi. Viņu izvēli var ietekmēt demogrāfiskie rādītāji, dzīves veids, kā arī personība. Ienākumu līmenis ietekmēs pirkuma modeli, piemēram, mazs, standarts vai luksuss. Vecums, ģimenes stāvoklis, bērnu skaits ģimenē arī ietekmēs pirkuma izvēli, piemēram, ja runā par auto iegādi, tad- sporta auto, limuzīns vai autofurgons u.tml. Dzīves veids (dzīves stils) ietekmēs pirkumu izvēli. Sociāli orientēts vai uz āru vērsts pāris auto iespējams iegādāsies tādu, kas piesaistīs apkārtējo uzmanību. Šis pāris iesprings uz tādiem pirkuma parametriem kā stils un izmērs. Pāris, kam patīk ceļot pievērsīs uzmanību tādiem labumiem kā komforts un izmaksas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,56 €
Materiālu komplekts Nr. 1126190
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/127540

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties