Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:119566
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāja vajadzības apzināšanās var rasties no dažādiem apstākļiem un ietekmēm:

Patērētāja iepriekšējās pieredzes;
Patērētāja raksturojuma;
Patērētāja motīviem;
Apkārtējās vides ietekmes (kultūra, sociālā piederība);
Mārketinga stimuliem.
Vajadzības apzināšanās parāda būtisku atšķirību starp patērētāja pašreizējo situāciju un kādu vēlamu mērķi, piemēram, vēlme pēc stilīgāka apģērba. Šāda vēlme liek darboties motivācijai. Vajadzības apzināšanās veido tādas priekšrocības, kādas patērētājs meklē zīmolā. Vēlamās priekšrocības un attieksme pret zīmolu nosaka patērētāja psiholoģisko komplektu.
Patērētājs sāk apzināties savu vajadzību tad, kad parādās būtiskas atšķirības starp tā pašreizējo stāvokli un kādu vēlamo sev stāvokli. Šī atšķirība veido spiedienu uz patērētāju un modina vēlmi darīt kaut ko lietas labā.
Visiem zināmais Maslovs atklāja, ka patērētāji vispirms ir ieinteresēti apmierināt viszemāko vajadzību līmeni pirms apmierināt nākamo. Kad zemākais līmenis ir apmierināts, patērētājs ir gatavs apmierināt augstāka līmeņa vajadzības. Nepiepildītās vēlmes liek patērētājam darboties. Maslovs noteica 5 vajadzību līmeņus:
Psiholoģiskās (ēdiens, ūdens, pajumte);
Drošības (aizsardzība, stabilitāte)
Sociālās (draudzība, piekrišana)
Ego (prestižs, veiksme);
Pašpilnveidošanās.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,66 €
Materiālu komplekts Nr. 1131554
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/119566

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties