Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:939678
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori:
1.Institucionālais menedžments- tā ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību: pieņem lēmumus par jaunu objektu celtniecību, jaunu tirgu apgūšanu, jaunu produktu veidu ražošanu, mārketinga darbības plānošana
2.Finanses- atbildīgas par dažādo biznesa darbības rentabilitātes vērtējumu
3.Zinātne un pētniecība- tiecas izstrādāt jaunu produktu tehnisko pilnveidošanu
4.Piegāde- ir atbildīga par uzņēmuma apgādi ar ražošanas līdzekļiem- izejvielām, materiāliem, iekārtām utt.
5.Ražošana- ir atbildīga par noteikta produktu daudzuma ražošanu noteiktā laikā ar plānotajām izmaksām.
6.Grāmatvedība- kontrolē organizācijas izmaksas
Mārketinga ārējas vides tiešās ietekmes faktori:
1.Piegādātāji- uzņēmumi vai individuālie uzņēmēji, kuru preču un pakalpojumu ražošanu vai citus darbības veidus apgādā ar nepieciešamajiem resursiem- izejvielām, iekārtām, elektroenerģiju, kurināmo utt.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties