Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:317196
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanāls, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam, parasti to nosaka reklāmdevējs. Reklāmas izplatīšanas līdzekļu veida izvēle ir atkarīga no dažādiem kritērijiem, kā mērķtirgus potenciālo pircēju ieradumiem, produkta specifikas, reklāmas ziņojuma specifikas un reklāmas pakalpojumu cenas.
Mērķtirgus potenciālo pircēju ieradumi ir attieksme pret konkrētiem masu mēdiju līdzekļiem. Tā piemēram, rotaļlietu reklāmas pirmsskolas vecuma bērniem ir jārāda televīzijā, jo šis pircēju loks nelasa žurnālus un avīzes.
Produkta specifika jāņem vērā, jo dažādiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem nav vienādu iespēju demonstrēt produktu darbībā, parādīt to krāsainu utt., tāpēc dažādus produktus labāk reklamēt ar noteiktiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem (piemēram, lielākā daļa automobiļu reklāmas izmaksu tiek avīzēm un televīzijai; pārtikas produktu izmaksu- televīzijai; pasta pakalpojumu- žurnāliem un televīzijai; tabakas izstrādājumu- žurnāliem un ielu stendiem utt.).
Reklāmas ziņojuma specifika- liela nozīme ir reklāmas steidzamībai (piemēram, ja nepieciešams paziņot par lielu izpārdošanu tuvākajās dienās, tad vislabāk noder radio un avīzes; ja sludinājumā jānorāda daudz tehnisku datu, tad vairāk piemēroti ir specializētie žurnāli).
Reklāmas pakalpojumu cena arī ir nozīmīgs faktors reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēlē, jo reklāma televīzijā maksā ļoti dārgi, turpretim avīzē- samērā lēti. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas izplatīšanās līdzekļu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/317196

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties