Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:414507
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mērķtirgus noteikšana norisinās četros līmeņos: segmentos, nišās, reģionālos tirgos un indivīdos. Tirgus segments ir liela, skaidri izteikta pircēju grupa tirgus iekšienē. Niša ir nedaudz šaurāka pircēju grupa, kura parasti sastāda nelielu specifisku tirgu. Lokālajā tirgus līmenī tirgotājs balsta marketinga stratēģiju uz reģiona iedzīvotāju vajadzību apmierināšanu.1
Patērētāju tirgus segmentēšanas pamati ir pircēju raksturojums un to reakcija uz piedāvātām precēm. Galvenie tirgus segmentācijas mainīgie ir ģeogrāfiskie, demogrāfiskie, psiholoģiskie un uzvedības. Mainīgie var būt izmantoti atsevišķi kā arī kombinācijās. Tirgus segmenta pazīmes ir mainīgums, izmērs, pieejamība, atšķirības un aktivitāte.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirgus segmentēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/414507

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties