Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:380357
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam, kurš darbojas savā mājas valstī ir jārēķinās tikai ar vietējiem konkurentiem – pat, ja tie ir uzņēmumi no citām valstīm. Produkcija vai pakalpojumi tiek mārketēti vietējiem iedzīvotājiem un netiek piedomāts pie iespējām to tirgot ārzemju tirgos. Visi lēmumi tiek veikti galvenajā uzņēmuma ēkā. Vislielākais drauds šādiem uzņēmumiem ir no lieliem starptautiskiem uzņēmumiem. Nav noslēpums cik daudzi „veikaliņi” bija spiesti aizvērties, kad Latvijā ieplūda tādi giganti kā Rimi u.c.1
Nākamais solis globālajā marketingā ir pirmo eksporta attiecību uzsākšana.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1123382
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/380357

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties