Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:479509
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģija iekļūšanai tirgū

Starptautiskajā tirgū ir daudz dažādas valstis, uz kurām būtu iespējams uzņēmumam eksportēt savu preci vai pakalpojumu, taču ir nepieciešams veikt dažādas darbības, lai noteiktu, kuras valstīs to darīt būtu visizdevīgāk. Lai būtu vieglāk pieņemt šādu lēmumu ir nepieciešams salīdzināt mārketinga pētījumos iegūtos datus, veicot savu novērtējumu jeb iekšējo gatavību ar SWOT analīzi.

Ārzemju tirgus izvēlei ir iespējami četri dažādi stratēģiskie varianti, kuri izriet no EPRG koncepcijas jeb pieejas. EPRG = etnocentriskais + policentriskais + reģiocentriskais + ģeocentriskais.

Etnocentriskā pieeja. Tirgus ārvalstīs ir otršķirīgs salīdzinājumā ar vietējo, tā ir iespēja, piem. realizēt precu pārpalikumus. Pircēju vajadzības un vēlmes ir universālas. Mārketinga programmas un pētījumi ir maznozīmīgi.

Policentriskā pieeja. Dažādi ārvalstu tirgi aplūkojami neatkarīgi viens no otra. Pircēju vēlmes un vajadzības ir diferencētas. Mārketinga programmas tiek individuāli piemērotas, adaptētas. Mārketinga pētījumi tiek veikti katrā no tirgiem.

Reģiocentriskā pieeja. Katra reģiona tirgus aplūkots kā vienots tirgus neatkarīgi no specifikām katrā valstī. Pircēju vēlmes un vajadzības tiek pieņemtas kā vienādas reģiona ietvaros. Mārketinga programmas un pētījumus izstrādā uz reģionu bāzes. Pēc tam tiek adaptētas katram reģionam.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1136578
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģija iekļūšanai tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/479509

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties