Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:423554
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Viens no uzņēmuma mārketinga menedžeru galvenajiem uzdevumiem ir atrast saražotajai produkcijai noieta tirgu. Viens no iespējām ir starptautiskais tirgus. Galvenie faktori, kas uzņēmuma vadītājiem mudina iziet starptautiskajā tirgū ir:
Uzņēmuma produkcija iekšējā tirgū spiesta konkurēt ar ārzemju kompāniju produkciju, kas var būt labāka vai lētāka.
Daži no ārzemju tirgiem dod iespēju gūt lielāku peļņu nekā iekšējais tirgus.
Lai lietderīgāk izmantotu resursus(ekonomētu tos), nepieciešams palielināt produkcijas ražošanas apjomus, un tādējādi jāpalielina arī noieta tirgus.
Lai samazinātu risku, kompānijai jācenšas samazināt atkarība no viena tirgus.
Kompānijas klienti, kas veic saimniecisko darbību arī aiz robežām, var pieprasīt, lai tos apkalpo arī aiz robežu valstīs.1
Kompānijai ir nepieciešams noteikt, kuru valstu grupas tirgus tā izskatīs. Tirgus pievilcība ir atkarīga no ražojamās produkcijas tipa, ģeogrāfiskajiem faktoriem, valsts iedzīvotāju daudzuma un to ieņēmumiem, politiskās situācijas. Ja kompānija ir noteikusi tos tirgus, uz kuriem tā eksportēs savu produkciju, tad tai ir nepieciešams noteikt, kurš no tirgiem ir visperspektīvākais. Izvērtējot tirgus tos var iedalīt grupās pēc trim galvenajiem kritērijiem: tirgus pievilcība; konkurences priekšrocības; iespējamie riski.2

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,92 €
Materiālu komplekts Nr. 1126214
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirgus izvēle un startēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/423554

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties