Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:387667
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas instrumenti (reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, tiešais mārketings, personīgā pārdošana).
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informāciju izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmas attīstība ir atkarīga no- sociāli ekonomiskiem; tehnoloģiskiem; tiesiskiem; tirgus apstākļiem. Reklāmdarbības procesā ir jāpieņem šādi lēmumi- jānosaka reklāmas mērķi; jāpamato reklāmas izmaksas; jānosaka reklāmas pasniegšanas paņēmienus; jāizšķiras par masu informācijas līdzekļu izmantošanu; jānovērtē reklāmas efektivitāte. 3
Reklāmas mērķi var būt- informēt tirgu; pārliecināt tirgu; atgādināt tirgum.4 Reklāmas izmaksu plānošanā jāizšķir – produkta dzīves cikla posms (sākumposmā ir lielas izmaksas, pēc tam tuvojas nullei); produktu raksturojumi (jo vairāk tirgū līdzīgu produktu, jo vairāk naudas jāiegulda reklāmā); tirgus daļa (jo lielāks tirgus, jo lielākas izmaksas); konkurences līmenis (vairāk konkurentu lielākas izmaksas reklāmai).5
Reklāmas ziņojumu izstrāde- izšķir šādas reklāmas ziņojuma stadijas- ideju veidošana; variantu atlase un veidojums; izpilde. Induktīvā metode- no atsevišķiem novērojumiem pāriet par vispārēju atziņu. Deduktīvā metode- no atsevišķiem novērojumiem loģiski atvasina patiesību.6

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,51 €
Materiālu komplekts Nr. 1126222
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga komunikācija (preču noieta veicināšana)”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/387667

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties