Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:958788
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir mērķtiecīga darbība, kas vērsta uz pircēju jeb patērētāju vajadzību izzināšanu un to apmierināšanu.
Mārketings atbilstoši tā uzdevumiem var būt:
stratēģiskais – tā risināmie uzdevumi ir sistemātiska un pastāvīga mērķa pircēju vajadzību un prasību analīze, efektīvas preču koncepcijas izstrādāšana, kas ļautu uzņēmumam apkalpot mērķa pircējus labāk nekā to spēj konkurenti,
operatīvais – tas risina uzdevumus, kas saistīti ar tirdzniecības organizēšanu, komunikāciju veidošanu, lai informētu potenciālos pircējus un parādītu uzņēmuma produktu kvalitātes pozitīvi atšķirīgās puses.

Tieši mārketings ir tas, ar kura palīdzību var saņemt konkrētas atbildes uz jautājumiem:
ko vajag pārdot,
kam var pārdot,
kāpēc vajag pārdot,
kur un kādā veidā pārdot,
kad vajag pārdot,
kā vadīt preču kustību.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/958788

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties