Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:176523
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

a)Ērtuma preces
Šīs ir parastas, ierastas preces, kuru izmantošanai nav nepieciešamas nekādas zināšanas. Tās tiek iegādātas diezgan regulāri un zemā cenā. Ērtuma preces ir ēdiens, avīzes, zāles utt. Sadalīšanas tīkls ir diezga blīvs. Intensīvā sadale ir pakārtota iepirkšanās iespējām tādēļ, ka ir iesējams iegādāties kāroto prei bez papildus pūlēm – jebkurā vietā, jebkurā laikā. Marketinga stratēģijas galvenais punkts ir preces virzīšana. Ir svarīgi, lai pircēji apzinātos markas pastāvēšanu un tās atšķirību no konkurentiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču politika starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/176523

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties