Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:821010
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

I Globālā mārketinga attīstība.

Lai noskaidrotu, ar kādu zīmolu, jeb marku ir darīšana, vajag noskaidrot tās pieejamību dažādās valstīs:

• Vietējā marka(jeb zīmols)- marka, kas tiek pārdota vienā valstī.
• Reģionālā marka- marka, kura iegūstama kādā reģionālā blokā;
• Globālā marka- marka, kuru var iegūt vairumā pasaules valstīs un vietās.

Globālā mārketinga nepieciešamība parādās, kad uzmanības centrs tiek pārnest no produkcijas importa uz eksportu.

Globālā reklāma domāta viena produkta virzīšanai veselā virknē valstu.
Globāls ir atpazīstams un nopērkams jebkurā vietā.

II Eksporta aspekts.
Citas valsts sadales sistēma
Importētājs:
• Reklāma;
• Mārketings konkrētā valstī.
Pārstāvis:
• Konkrētu jautājumu risināšana;
• Darba kontrole;
• Komunikācijas problēmu risināšana.

Vadības (Menedžmenta) pārvietošana
Iemesli:
• Noieta palielināšanā
• Sortimenta nomenklatūras(sortimenta plašuma un garuma) pieaugums eksporta tīklos

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties