Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:470936
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga informācijas sistēmas izstrāde ir procedūru un metožu kopums, kas paredzēts informācijas regulārai un plānveidīgai savākšanai, analīzei un sadalīšanai mārketinga lēmumu sagatavošanai un pieņemšanai.
Līdz ar to mārketinga informācijas sistēmas ir nepieciešamas, lai nepārtraukti apgādātu mārketinga nodaļu ar jaunāko informāciju, atšķirībā no pētījumiem. Uzņēmumiem ir nepieciešama patiesa un nepārtraukta informācija, par izmaiņām un aktualitātēm, lai pieņemtu pareizus lēmumus un darbotos efektīvi.
• Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi?
Centralizētu pētījumu kontrolē galvenais uzņēmuma centrs. Visas pētījumu specifikācijas tiek kontrolētas no mājas biroja. Šāds pētījuma veids var riskēt ar to, ka mājas uzņēmums nepārzina visas jaunā tirgus situāciju.
Decentralizēs pētījums nozīmē to, ka mājas uzņēmums sadarbojas ar jaunā tirgus uzņēmuma, kopā veido pētījuma dizainu un plānu. Šo pieeju ir veiksmīgi izmantot tad, ja jaunais tirgus ļoti atšķiras no mājas tirgus.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties