Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:651168
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Patēriņa palielināšana. Mārketings ietekmē ražošanas apjomu, stimulē saražoto produktu pārdošanu un ar to sekmē patēriņa palielināšanos. To pašu es varētu teikt arī par reklāmu.
Patērētāja vajadzību un vēlmju apmierināšana. Mārketings ietekmē vajadzību apmierināšanu. Gandarījuma līmeni patēriņa procesā ir grūti izmainīt un izteikt skaitliski. Par to netieši liecina pieprasījuma pieaugums vai samazinājums pēc konkrētām precēm.
Produktu izvēles dažādība. Lai apmierinātu pircēju vajadzības un vēlmes, ir jānodrošina ne tikai produktu dažādība, bet arī iespējas to izvēlēties. Šī darbība ir saistīta ar izmaksām, jo nepieciešami lieli preču krājumi, papildreklāma, augsta apkalpošanas kvalitāte.
Dzīves līmeņa paaugstināšana. Šis rādītājs ietilpst produkta raksturlielumos-kvantitāte, kvalitāte, sortiments, vērtība, cena, garantija. No šīm produktu īpašībām atkarīga ne tikai konkrētu vajadzību apmierināšana, bet netieši arī visa sabiedrības sociālās kultūras vide.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1127712
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties