Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,20 (16%)
Cena ar atlaidi*:
6,29
Pirkt
Identifikators:400298
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2.tēma. Mārketinga plānošanas posmi un līmeņi.
No autora: ‘’Es joprojām plānoju savu dzīvi. Es plānoju savu darba dienu, atvaļinājumu, Ziemassvētku dāvanas, naudu, kuru nopelnīšu un iztērēšu, attiecības kuras izveidošu un noteikti saglabāšu.... Piepildās gaužām maz. Varbūt es slikti plānoju?’’

Ja vēlaties nokļūt galapunktā ar minimālu laika un resursu patēriņu, Jums jānosaka kur atrodaties, kur vēlaties nokļūt un kādi ceļi ved uz mērķi!

Mārketinga plānošanas procesam ir trīs plānošanas posmi:
1. jānosaka tirgus pozīcija un jānovērtē uzņēmuma spēks;
2. jādefinē uzņēmuma finanšu un stratēģiskie mērķi;
3. jāizvēlas situācijai un resursiem atbilstošas mērķu sasniegšanas stratēģijas.

Kā izvērtēt tirgus pozīciju?

Universālas metodes nav, tomēr mārketinga mix šķiet pievilcīgākā analīzes metode. Vispirms gan jānodala divi atšķirīgi produktu veidi: taustāma prece un pakalpojums.
Jau iepriekš esat apguvuši preces un pakalpojuma atšķirības, tomēr atļaušos atgādināt:
pakalpojums ir netaustāms;
pakalpojums ir neatdalāms no pakalpojuma sniedzēja;
pakalpojums ir grūti standartizējams;
pakalpojums ir nesaglabājams
pakalpojuma procesā ir iesaistīts pats pakalpojuma saņēmējs.

Visas augšminētās atšķirības norāda uz to, ka pakalpojumu analīze vajadzētu izmantot tieši pakalpojumiem piemērotu mārketinga mix.

Kādi analīzes elementi veido pakalpojumu mārketinga mix?


3.tēma. Mārketinga stratēģiju izvēle.
Šajā nodaļā ir aprakstītas teorijas par mārketinga stratēģijām un citiem būtiskiem jautājumiem, kas nosaka stratēģiju izvēli. Nodaļā apkopoti vairāku autoru viedokļi par mārketinga stratēģijām un ar to izvēles kritērijiem.
Katrai organizācijai, pat, ja tas nav definēts rakstiski, ir noteikta misija un mērķis. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga materiāli”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/400298

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties