Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:458974
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Absolut Vodka ir pasaulē viens no populārākajiem augstākās klases degvīna zīmoliem. Tas ir ievērojams zīmols, kura ietekme sniedzas ārpus vīna un alkoholisko dzērienu pasaules. Tas ir viens no tikai četriem starptautiskiem alkohola zīmoliem, kas ik gadu pārdod vairāk nekā 10 miljonus iepakojumu un kam ir īpaši veiksmīgi pieauguma rādītāji (9% pieaugums 2007.gadā). …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,52 €
Materiālu komplekts Nr. 1130300
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkts kā starptautiskā mārketinga - mix elements”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/458974

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties