Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,42 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,07
Pirkt
Identifikators:403002
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2007.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

1. Vispārējā informācija
Nams „Annas 2” savu patstāvīgo darbību uzsācis 1989. gada 1.martā ar 29 dažādiem pulciņiem, sekcijām un studijām. Kopš nama dibināšanas direktore ir Irēna Maskaļonoka. Liela daļa no pulciņiem, studijām, darbnīcām gadu gaitā ir mainījušies, bet daži saglabājušies līdz šodienai. Studija ir dibināta 1999. gadā kā sabiedriska organizācija.
Studija darbojās vairākos virzienos - izglītojošu pasākumu, darbnīcu un lekciju organizēšana un jauno autoru filmu producēšanā.
Kopš 1999. gada studija rīko “Starptautisko Jauno autoru īsfilmu festivālu 2ANNAS”, kas ietver filmu skates, konkursus, radošās darbnīcas, lekcijas un filmu programmu prezentācijas.

2. Vīzija
Vienojoša sabiedrības interešu izglītība kā vērtīga un radoša brīvā laika pavadīšana bērniem un jauniešiem.

3. Misija
Attīstīt un uzturēt iestādē labvēlīgu vidi bērniem un pedagogiem, akcentējot harmoniskas personības attīstību un humānu pieeju mācību un audzināšanas darbā.
Piedāvāt tehniskas, zinātniskas un mākslinieciskas ievirzes pulciņus, studijas un darbnīcas, kas attīsta noteiktas praktiskas iemaņas un vienlaikus var palīdzēt izvēlēties iespējamo nākotnes profesiju.

4. Korporatīvais dizains, komunikācija, identitāte
Uz logo ir attēlots kubs, kas ataino Tehniskās Jaunrades nama Annas 2 darbību. Tas ir attēlots melnbaltā krāsā, kas rada stabilitātes sajūtu.
Festivālu reklāmas plakātos, bukletos, afišās dominē melnbaltā krāsu kombinācija. Savukārt mājas lapā ir izmantots spilgtāks kolorīts. Dominējošās krāsas (dzeltena, oranža, zila) ir košas un kontrastainas. Šīs krāsas rada asociācijas ar pozitīvismu, prieku, bērnību un vasaru.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1131761
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāna struktūra. Tehniskās jaunrades nams "Annas 2"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/403002

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties