Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:502050
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lai sāktu analizēt brendu vadību, vispirms būtu jānoskaidro - kas ir brends?
Latviešu valodā brendu pieņemts saukt par produkta marku, zīmolu, ir vēl arī preču zīme.
Ar ko tad īsti visi šie termini atšķiras?
Pēc Dečernatonija un Makdonalda definīcijas laba produkta marka sastāv no skaidri identificējama produkta nosaukuma, pakalpojuma, personas vai vietas un veidota tā, ka pircējs vai lietotājs uztver to kā pievienoto vērtību, kas ir visatbilstošākā viņa vēlmēm. Turklāt produkta markas panākumi ir atkarīgi no tā, vai tās pievienotās vērtības būs ilgtspējīgākas salīdzinājumā ar konkurentu markām. Produkta markas papildus elementi var būt saistīti gan ar produkta kvalitāti, gan ar statusu, ko pircējam garantē tās imidžs, gan ar atvieglotu izvēli, pieņemot pirkšanas lēmumu.1
Kas ir brends? Vārds brends ir radies no Angļu valodas vārda “brand”, kas tulkojumā nozīmē produkta marka. Jo arī jēdzienu “brends” var skaidrot kā preces intelektuālo pusi:
Tā izteikta tikai konkrētai precei raksturīgā nosaukumā un dizainā;
Preces komunikācija ar patērētāju ir noturīga un stipra;
Precei ir papildu vērtība, pamatota ar racionālu un emocionālu izdevīgumu patērētājiem.
Tas viss tikai nozīmē to, ka varam vilkt vienādības zīmi starp šiem abiem terminiem, klāt pievienojot arī trešo - zīmols. Katram jēdzienam būs savs piekritēju pulks un dažādās situācijās tiks piemērots atbilstošākais.
Šajā darbā pieturēsimies pie jēdziena “brends”, jo arī uzņēmumā, ar kuru autoriem ir darba attiecības, pieņemts produktu marku, zīmolu apzīmēt ar vienkāršo, anglisko atvasinājumu.
Lai precīzāk aprakstītu brenda nozīmi (skat. att.1), ir vērts aplūkot vēl divus terminus, ar kuriem bieži vien tas tiek sajaukts. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,36 €
Materiālu komplekts Nr. 1175520
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Brendu vadība un to nozīme. Mārketinga un brenda attiecības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/502050

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties