Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:930892
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas mērķu noteikšana ir pirmais posms reklāmas aktivitātē. Pārsvarā mērķi izriet no mērķa tirgus apzināšanas un vēlamo pozīciju nostiprināšanu tirgū. Vispārēji mērķi iedalās 3 pozīcijās: informējošos (informējošā reklāma) - kad tiek ieviests jauns produkts un jāveido pirmais pieprasījums pēc tā; pārliecinošos (pārliecinošā reklāma) – kad norit sīva konkurence, un par mērķi kļūst preces atpazīšana starp līdzīgām precēm (citām tās pašas grupas precēm); atgādinošos (atgādinošā reklāma) – kad precei ir iestājies brieduma posms un ir jāsaglabā preces vai pakalpojuma labās, patīkamās īpašības. Reklāmas mērķis satur atbildes uz diviem būtiskiem jautājumiem: ko vēlamies panākt ar reklāmas palīdzību; kas ir reklāmas mērķa auditorija. Reklāma var gan mudināt uz tūlītēju pirkumu, gan veidot pozitīvu klienta attieksmi pret brendu. Emocionālas reklāmas mērķis ir radīt patērētājā emocionālu pārdzīvojumu - veidot gan emocionālu reakciju, gan asociācijas ar brendu. Lielākā daļa reklāmu ir starpvarianti starp emocionālo (patīk, nepatīk) un racionālo (cik noderīgu informāciju satur, kā reklāma veidota) reklāmu. Tādos gadījumos reklāma izsauc emocionālu reakciju vienlaicīgi sniedzot informāciju par produktu priekšrocībām. Kopumā emocionāla reklāma ietekmē cilvēka domāšanas procesu. 1
Labas reklāmas elementi: - Ogilvijs
1. Potenciālā stratēģija ir reklāmas sirds. Nav iespējams izveidot labu reklāma, ja ir vāja stratēģija vai ja tās nav vispār.
2. Spēcīga pārdošanas ideja. Liels solījums pircējam ir priekšrocība patērētāja acīs. Šai idejai ir jābūt vienkāršai un tai ir jābūt skaidrai. Brendam ir jābūt integrētam pārdošanas – selling idea.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1122534
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas efektivitāte un kontrole”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/930892

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties