Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,12 (12%)
Cena ar atlaidi*:
0,87
Pirkt
Identifikators:777012
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma piedāvā iegādāties jaunu dzīvokli Zolitūdes ielā 75, Rīgā. Tiek uzsvērti īpaši iegādes noteikumi – divus gadus patērētājs maksā tikai īri, kura iekrājas kā pirmā iemaksa dzīvokļa pirkumam, turklāt pēc diviem gadiem šo dzīvokli viņš var arī iegādāties. Dzīvokļa noma ar izpirkuma iespēju ir jauns dzīvokļu iegādes veids, turklāt tas nav kredīts bankā. Reklāmā ietvertais teksts „Dzīvokļi, kas nerada atkarību.” akcentē patērētāja tiesības uz brīvību, turklāt „Tev nav sava ģimene jāieķīlā bankā.” izraisa arī asociācijas un emocijas par drošības sajūtu.
Reklāmā ir ietverts vēstījums, kas ietver gandrīz ikviena cilvēka vērtības – brīvību un ģimeni. Personiskās vērtības, kas ietvertas reklāmā pirmkārt ir saistītas ar ērtu dzīvi, respektīvi, reklāma piedāvā jaunus, lielākus dzīvokļus ar citādākiem iegādes nosacījumiem „dzīvokļa noma ar izpirkuma iespēju”. Divus gadus jāmaksā īre un pēc diviem gadiem vari gan nopirkt dzīvokli, gan atteikties no tā. Otrkārt - brīvība, laime, drošība un iekšējais miers ir gandrīz katra cilvēka pamatvērtības. Brīvība izvēlēties un mainīt nākotnes plānus, tajā pašā laikā tev nav jāņem bankā kredīts, lai iegūtu jaunu dzīvokli. Turklāt, ja tev nav jādomā par kārtējo kredīta, līzinga vai vēl cita veida maksājumu, visdrīzāk tev ir arī iekšējais miers. Ģimene un laime ir saistīti jēdzieni, tādēļ ir būtisks reklāmā iekļautais teksts „Tev nav sava ģimene jāieķīlā bankā.”.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,33 €
Materiālu komplekts Nr. 1135712
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas analīze pēc līdzekļa-gala rezultāta teorijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/777012

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties