Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:567955
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šajā reklāmā tiek popularizēts Latvijas mobilo sakaru operatora „Tele2” jaunais tarifu plāns (skat. 1.attēlu).
Tā kā mobilo sakaru sniegšanā Latvijā nepastāv viens monopoluzņēmums, bet ir vairāki konkurējoši uzņēmumi, šīs reklāmas mērķis ir informēt patērētājus un potenciālos klientus par „Tele2” piedāvātā pakalpojuma izdevīgumu salīdzinot ar pārējiem mobilo sakaru operatoriem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,52 €
Materiālu komplekts Nr. 1124224
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mobilo sakaru operatora "Tele2" jaunā tarifu plāna reklāmas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/567955

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties