Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:331049
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. uzdevums
• Tradicionālais sadales kanāls – sastāv no neatkarīga ražotāja, viena vai vairākiem v/t, vai vairākiem m/t. Ikviena vienība šajā kanāla ir autonoma.
• Vertikālā mārketinga sistēma – no centra profesionāli vadāms ar mērķi sasniegt maksimālu efektivitāti tirgus darbībā. Sastāv no m/t un v/t.
• Korporatīvajai VMS raksturīgs, ka posmu sadale atrodas vienotā īpašumā
• Līguma VMS sastāv no neatkarīgiem uzņēmumiem, kas saistīti ar līgumattiecībām.
• Brīvprātīgās mazumtirgotāju grupas vairumtirgotāju vadībā
• Vadāms VMS – nepieder nevienam īpašniekam, bet atrodas kāda ekonomiski spēcīga sadales dalībnieka ietekme

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sadales kanālu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/331049

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties