Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:140134
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šīs reklamas funkcijas un merķi ir nodot informāciju par preci, tās īpatnībām un īpašo realizāciju, kā arī sekmēt produkta izmēģināšanu un veicināt tā atkārtotu iegādi.
Šī reklāma ir paradzēta tieši Latvijas auditorijai, jo tās saukli tiek izmantots teksts „gabaliņš Āfrikas Latvijas rokās ”, tomēr šo reklāmu var izvietot arī citās valstīs, vienkārši vārda Latvijas vietā ieliekot attiecīgās valsts nosaukumu.
Jaunajā „Laimas” zīmola reklāmā tiek akcentēts no kurienes nāk tās izejvielas un pastāstīts par tās īpašo izgatavošanu. „Laima” ir izveidojusi savu leģendu un šajā reklāmā ir izcelts itkā visas leģendas kopsavilkums.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/140134

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties