Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:197488
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Zīmols pastāv jau kopš tā brīža, kad parādījās pirmās preces un attīstījās tirdzniecība. Zīmola ietekme uz apkārtējo sabiedrību ir milzīga, kaut gan bieži vien sabiedrība – patērētāji – to pat neapzinās. Ja ir atpazīstams zīmols, uzņēmējdarbība ir vieglāka. Piemēram, BMW vai Coca-Cola. Ir tikai jāmin šie nosaukumi, un miljoniem cilvēku visā pasaulē jau zina, ar ko nodarbojas šie uzņēmumi un ko no tiem var sagaidīt. Pastāv emocionāla saikne starp klientu un uzņēmuma nosaukumu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „"Tele2" zīmola maiņa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/197488

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties