Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:284942
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Plusi:

1. Informē.
Piemēram, informē par jaunākajām izrādēm Nacionālajā teātrī. Tas ir pozitīvi, jo tādējādi cilvēks var viegli uzzināt par kādu izrādi, kas drīzumā notiks, kā arī tās norises laiku, vietu un tml.

2. Izglīto.
Piemēram, izglīto par to, kas vajadzīgs veselam cilvēka, kā uzturēt sirdi veselu, no kā vajadzētu izvairīties, ko nevajadzētu ēst darīt, lai nemazinātos sirds mazspēja.

3. Izklaidē.
Piemēram, reklāmas ar interesantiem sižetiem. „Sprite” reklāmas vai „Zelta zivtiņas” reklāmas. Tās ir sadalītas tādos kā mazos seriālos, tādējādi kāpinot intrigu un tā vien gribas ātrāk uzzināt, kas notiks tālāk. Bieži vien tajās izteikti joki, kas liek pasmaidīt, redzamas arī neierastas situācijas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas pozitīvā un negatīvā puse”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/284942

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties