Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:845900
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

Attīstoties ekonomikai un tautsaimniecībai attīstās arī reklāmas industrija, tieši tāpēc ir ļoti svarīgi, lai viss būtu pēc likuma.
Ja aplūkot reklāmas kvalitāti, tad te rodas jautājums par reklāmas satura atbilstību reklāmas likumam.
Vai reklāma ir reklāma?
Lai sāktu analizēt kaut kādu reklāmas materiālu, jāizpēta vai tas vispār ir reklāma vai nē. Tieši tāpēc reklāmas likumdevēji izveidoja vairākus skaidrojumus jēdzienam reklāma, kas izmantojams atšķirīgās situācijās atšķirīgi.
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
(Ar grozījumiem, kas izdarīti ar 22.04.2004. likumu, kas stājas spēkā 01.05.2004.)
(Latvijas Republikas Reklāmas likums)
Diemžēl šinī likuma nav paskaidrots, kas NAV reklāma, jo no praktiska viedokļa tas ir ļoti būtiski. Ja mēs apskatīsim šo jautājumu no sadzīviska viedokļa, tad redzēsim, ka visi sludinājumi kura raksturs ir sociālo problēmu aktualizēšana, piemēram, cīņa ar ieriebušiem autovadītājiem, atstarotāju popularizēšana, bērnu tiesības, politiska aģitācija, nav uzskatāma par reklāmu!…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,40 €
Materiālu komplekts Nr. 1126185
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas juridiskais regulējums Latvijā. Reklāmas darbības tiesiskie aspekti. Mediji un reklāma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/845900

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties