Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,42 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,57
Pirkt
Identifikators:397783
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Dažreiz kritizēts par tās sadursmi ar personāla ekonomiska un sociāla labklājība, reklāma ir bijis runāts par ne tikai individuāli patērētāji bet arī visu sabiedrību. Kritikas ir bijušas izlīdzināts pret tirgoņiem, kas apgalvo ka to var negatīvi ietekmēt uz individuālu labklājību. Kamēr tas var būt pareizi noteiktos apstākļos, ir svarīgs atzīt ka, ja bizness bojā indivīda labklājību, var ne cerēt palikt tirgū ļoti ilgi.
Citi ir pacēluši bažas par reklāmu, izsakoties, ka tā palielina cenas. Tirgoņi atzīst ka patērētāji var būt gatavs piemaksāt vairāk par tādu produktu kā televizoru no Sony tikai sasaistītā prestiža dēļ. Tas ne tikai beidzas lielos patēriņos, bet arī it ļauj tirgoņus piepelnīt ienākumu no malas, kurš var būt ievērojami augsts nekā industrijas normas. Tirgoņi atbild, ka produkti nodrošina ne tikai funkcionālas izmaksas bet arī simboliskas tāpat. Radot prestiža un greznības simbolu, sony piedāvājumi simboliskais pluss, saskaņā ar dažiem patērētājiem, ir vērta to cenu. Bez tam, markas var simbolizēt ne tikai prestižu bet arī kvalitāti un funkcionalitāti, kurš piešķir patēriņa lielu uzticību kad tie nopērk firmas produktu. Beidzot, reklamē un virza ir bieži informēšanas pašas rentablas metodes cilvēkiem par elementiem un apkalpošanām, kuras ir pieejamas tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads reklāmā, starptautiskās reklāmas problēmas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/397783

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties