Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:868248
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sava veida reklāma bija arī amatnieku marķējums uz viņu izgatavotajām lietām, piemēram, gravējums uz saviem ražojumiem. Laba amatnieka slava izplatījās ātri, pircēji sāka meklēt preci ar viņa zīmi. Mūsdienās šim nolūkam izmanto produkta zīmes un marku nosaukumus. Reklāmas pavērsiens notika 1450. gadā, kad sāka darboties Gutenberga iespiedmašīna. Reklāmu devējam vairs nevajadzēja pavairot savu ziņojumu, rakstot ar roku. 1629. gadā reklāmai pavērsās jaunas iespējas, jo nāca klajā pirmā avīze angļu valodā. Vislielāko uzplaukumu reklāma sasniedza ASV. Par reklāmas tēvu tika nosaukts Bendžamins Franklins. Viņa Gazette, kuru sāka izdot 1729. gadā, sasniedza vislielāko tirāžu. Reklāmas attīstībai ASV bija vairāki faktori. Pirmkārt, amerikāņu rūpniecība bija līderis mehanizācijas ieviešanas procesā, pateicoties tam, parādījās preču pārpilnība un bija nepieciešams pārliecināt patērētājus pirkt vairāk. Otrkārt, tika veidoti teicami ūdens ceļu tīkli, šosejas un citi ceļi, kuri padarīja reālu preču un reklāmu piegādi lauku rajoniem. Treškārt, 1813. gadā ieviestā obligātā pamatizglītība palielināja lasīt un rakstīt pratēju skaitu, līdz ar to avīžu un žurnālu lasītāju loku. Radio izgudrošana un vēlāk arī televīzijas radīšanu nozīmēja teicamu reklāmas izplatīšanas līdzekļu atklāšanu.
Reklāmas attīstību ietekmē vairāki apstākļi, no kuriem var minēt:
Sociālekonomiskie apstākļi darbojas dažādi. Piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas produkta īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei utt. prioritātei. Var mainīties arī sabiedrības attieksme pret noteiktiem uzņēmumiem, var veidoties jaunas formālas un neformālas grupas sabiedrībā utt.
Tehnoloģiskie apstākļi palielina reklāmas iespējas un nosaka jaunu formu parādīšanos (piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, datori, Internets u.tml. tehnika būtiski ietekmēja reklāmas formu un to daudzveidību).
Tiesiskie apstākļi var veicināt vai ierobežot mārketinga komunikāciju attīstību (piemēram, aizliegums reklamēt televīzijā tabakas izstrādājumus vairākās valstīs lika izstrādājumu ražotājiem mainīt savas mārketinga programmas un ciest zaudējumus).
Tirgus apstākļi iekļauj sevī dažādus galvenos faktorus: tirgus veidi; produkta raksturojums; produkta dzīves cikls; pircēju rīcība tirgū; sadales kanālu vadīšana.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1329444
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju sistēma. Metožu komplekss produktu virzīšanai tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/868248

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties