Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:761360
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Krīzēm var būt trīs iespējamie iznākumi:
1)Uzņēmums ir sagrauts, pārtrauc uzņēmējdarbību, iespējams, ka iesūdzēts tiesā un galvenie vadītāji tiek saistīti ar kriminālnoziegumiem;
2)Uzņēmums turpina darboties, bet ir zaudējis daļu tēla un cieņu sabiedrības acīs, iespējams, ka nopietnus zaudējumus ciešs arī uzņēmuma finanses;
3)Smagā cīņā uzņēmums ir uzvarējis sabiedriskās domas cīņu un iespējams, ka ir kļuvis daudz pievilcīgāks nekā pirms krīzes.
Krīzes laikā sabiedrība informāciju par krīzi saņem ar masu mediju starpniecību. Šajā laikā organizācijai vairāk nekā jebkad iepriekš ir jāsadarbojas ar medijiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Krīžu vadīšana. Darbs ar medijiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/761360

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties