Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:789138
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Nepilnīgā konkurence ir monopoli un monopsoni. Monopols ir pavisam kas pretējs pilnīgai konkurencei, jo tirgu veido tikai viena firma, kura pārdod viena veida produkciju visā tirgū, citiem uzņēmumiem nav iespējams iekļūt tirgū. Otra īpašība šim konkurences veidam – pārdevējs pats nosaka cenu un patērētājs ir spiests to iegādāties arī par augstāku cenu, ja tā izlēmis pārdevējs. Treškārt, pārdevējs var ietekmēt produkcijas daudzuma un cenas attiecības, kā arī izmantot iespēju pazemināt produkcijas daudzumu, lai izraisītu cenu pieaugumu. Informācija tiek slēpta no pārējiem un iekļūšana monopola tirgū ir gandrīz neiespējama, jo tas prasa ļoti lielus kapitāla ieguldījumus vai var būt administratīva rakstura šķēršļi. …

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgās un nepilnīgās konkurences tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/789138

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties