Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:877733
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv dažādas tirgus struktūras ar noteiktu konkurences pakāpi. Līdz ar to cenas lielumu ietekmē ne tikai noteiktās preces pieprasītais un piedāvātais daudzums, bet arī konkurence. Tā ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa. Konkurence ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pirkšanas un pārdošanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu vai arī organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finansu resursus, tā ir galvenais stimuls attīstīt ražošanu.1Tas nozīmē, ka patērētāji konkurē ar patērētājiem, bet ražotāji konkurē ar citiem ražotājiem.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1143360
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/877733

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties