Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgās un nepilnīgās konkurences tirgū. Peļņa, tās maksimizācija

     

    Konspekts8 Ekonomika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,85 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,14
Pirkt
Identifikators:553041
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomikas tirgus iedalās dažādas pamata tirgus struktūras – noteikta konkurences pakāpe, kas atrodas diapazonā starp lielu skaitu pircēju un pārdevēju līdz pat dažiem vai vienam pārdevējam un pircējam1, jeb ekonomiskos modeļos, kuri ir atkarīgi no noteiktas preces vai pakalpojuma daudzuma, tā piedāvājuma, kā arī cenām, kas kopumā, veidojot konkurenci, raksturo un veido noteikto tirgus ekonomikas modeli. Konkurence – cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem.2
Pastāv četri tirgus ekonomiskie modeļi: pilnīga konkurence, monopolistiskā konkurence, absolūtais monopols un oligopols.3 Raksturojot kādu no tirgus struktūrām, kas norada uz konkurenci un tiek ietekmēta ar cenu līmeni, iepirkumu apjomu un uzņēmuma peļņu, vai arī kādu no konkurences veidiem, tiek izmantoti šādi kritēriji:
Pircēju un pārdevēju skaits, kas darbojas tirgū;
Drošas informācijas pieejamība;
Pircēju un pārdevēju slepenas vienošanās iespējas;
Realizējamā produkta veids;
Reklāmas izmantošana kā ārpuscenas konkurences līdzekļi;
Iespējas iekļūt tirgū un atstāt to.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,83 €
Materiālu komplekts Nr. 1124497
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgās un nepilnīgās konkurences tirgū. Peļņa, tās maksimizācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/553041

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties