Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:239571
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

2. Konkurentu analīze

Lai sagatavotu efektīvu uzņēmuma mārketinga stratēģiju, uzņēmumam ir jāizpēta:
1) Esošie un potenciālie patērētāji,
2) Konkurenti.
Konkurentus var iedalīt sekojoši:
- Tuvākie konkurenti (cenšas apmierināt tos pašus patērētājus un to vajadzības, sniedz līdzīgus piedāvājumus),
- Latentie konkurenti (piedāvā jaunus vai citus veidus kā apmierināt tās pašas vajadzības).
Diskusijās par konkurenci kultūras produktu vispirms apskata plašākā kontekstā – brīvā laika aktivitāšu tirgū. Kultūras produkts konkurē ne tikai ar citiem kultūras produktiem, bet arī dažādiem citiem produktiem, kas radīti, lai aizņemtu patērētāja brīvo laiku – sports, ceļošana, izglītības turpināšana:
1) konkurence vienā produktu kategorijā (dažādi muzeji piedāvā vienu un to pašu eksponātu),
2)konkurence starp dažādiem kultūras produktu žanriem (klasiskās mūzikas koncerts un dejas uzvedums),
3)citiem brīvā laika produktiem (doties uz kino vai braukt slēpot).
Konkurence ir vēl stiprāka, tādēļ, ka šo (kultūras) produktu dzīves cikls ir īss un gaistošs.3

Kāpēc ir jāpazīst konkurenti?

Kad uzņēmums ir noteicis tā galvenos konkurentus, tam ir jānosaka to iezīmes, īpaši – to stratēģijas, mērķi, stiprās un vājās puses, kā arī reakcijas veidus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurences cīņa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/239571

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties