Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgās un nepilnīgās konkurences tirgū

     

    Konspekts5 Ekonomika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:347167
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ik dienas apmeklējot kādu no tirdzniecības vietām var vērot preču lielo dažādību, kas ļauj pircējam izvēlēties sev tīkamāko. Vārds konkurence ir cēlies no latīņu valodas un nozīmē cīņu starp konkurentiem. Latvijas Republikas komerclikumā konkurenci definē kā divu vai vairāku tirgus dalībnieku sacensību, kas sacenšas vai atrodas tādos apstākļos, kuros tie var sacensties viena veida vai savstarpēji aizstājamu preču ražošanā vai realizācijā konkrētajā tirgū. Konkurence tiek iedalīta: pilnīga, monopoliskā, nepilnīgā.
Tirgu, kurā patērētājam ir iespēja izvēlēties vēlamo preci, pateicoties preču daudzveidībai tirgū sauc par augstas konkurences tirgu. Šo tirgu iedala divos veidos: pilnīgā konkurence un monopoliskā konkurence.
„Pilnīgā konkurence ir ideāla tirgus struktūra, kurā pircēji vai patērētāji un ražotāji vai pārdevēji konkurē tieši ar viens ar otru, pilnībā pakļaujoties pieprasījuma un piedāvājuma likuma darbībai.” Pilnīgā konkurence darbojas, ja tirgū neatkarīgi viens no otra darbojas daudzi pircēji un pārdevēji. Šajos apstākļos atsevišķa ražotāja un patērētāja tirgus daļa ir niecīga, ka viņiem nav spēka kontrolēt piedāvāto un pieprasīto preces daudzumu tirgū un tās cenas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1142031
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgās un nepilnīgās konkurences tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/347167

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties