Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:465112
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Saprast to, kā var veikt pētījumus ar interneta palīdzību, ir īpaši nozīmīgi sabiedrisko attiecību specialitātē. Kāpēc? Tāpēc, ka interneta pētījumi ir ātri, viegli lietojami un lēti, ja salīdzinot ar tradicionālajām pētījumu metodēm.
Ar pieaugošu interesi interneta izmantotājos, internets piedāvā dzīvotspējīgu alternatīvu tradicionālajām metodēm informācijas vākšanai lokālā, nacionālā un starptautiskā sabiedrībā. Interneta pētījumu vērtība tikai tiek apgūta un kļūst saprotamāka tikai tagad un pamazām.
Pētījumi notiek, izmantojot on-line intervijas, e-mailu pārskatu un Web pārskatu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kampaņas stratēģijas treniņš – Latvijas tēla veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/465112

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties