Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:621984
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

„Iespējams, ka galvenais SA konsultanta un speciālista ieguldījums sabiedrības un sava klienta labā ir viņa spēja saprast un analizēt sabiedrības prātu.”1
Čailds teicis: „Šīs grimases, ķēmošanās, viltības, triki un mehānismi, kurus izmanto gan korporācijas, gan atsevišķas personas, lai it kā parādītu savu labo gribu, bez patiesas vēlmes atrisināt nopietnas problēmas, mani vairs neinteresē.”2
Turklāt SA darbinieks nav publicists vai propagandists, viņa galvenais uzdevums ir pētīt, kādu sociālo efektu rada korporāciju vai personību rīcība.
Šie nav vienīgie uzdevumi, kas jāveic SA speciālistam, taču viens no galvenajiem nosacījumiem, lai gūtu panākumus, ir ievērot ētiku.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kampaņas ētika un iespējamās problēmas, riski. Kampaņas krīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/621984

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties