Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:616859
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību darbinieki un pētnieki ir ziedojuši par maz uzmanības jautājumam, kā atlasīt komunikācijas medijuas sabiedrisko attiecību programmās – šādu apgalvojumu izvirzījuši Švarcs & Glinss (1989), kā arī Van Leuvens (1986).
Daudzus gadus mediju plānošana sabiedriskajās attiecību stratēģijās izmantotas ar mazu tālredzību.
Mediju plānošana ir topošā jaunā specialitāte sabiedriskajās attiecībās, uzskata Kirks Hallahans, un, jāsaka, mediju plāns jau ir pirmais solis šās specialitātes attīstībā.
Arī jaunās tehnoloģijas nodrošinājušas ir daudz vairāk mediju opcijas vēstījumu izdošanai – web, interneta čata istabas, e-mail un listserveri, videoconferences, CD rakstītājus u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kampaņas plānošana. Kampaņas stratēģija un taktikas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/616859

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties