Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:904068
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Labākais veids, kā izlūkot iemidzinošu harizmu ir izpētīt divas harizmas teorijas, kuras sarakstījis Makss Vēbers un Freids. Lai izprastu laicīgo harizmu, nepieciešams salīdzināt vēsturiskos pētījumus par cilvēkiem, kam piemitusi harizma un spēcīgs tēls.
Makss Vēbers bija pirmais sociologs, kurš atdalīja terminu “harizma” un analizēja tā sociālo izcelšanos. Viņa grāmatā “Ekonomija un Sabiedrība” harizmas ideja tika formulēta un pārformulēta.
Savukārt Freids tāpat kā Vēbers meklējot atbildes, uzdod jautājumu, kā persona var ar ievērojamu personības spēku labāk kā ar iedzimtam tiesībām vai birokrātijas veicināšanu gūt spēku un varu pār plašu sabiedrību un var tikt uzskatīts par taisnīgu valdnieku?…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kampaņas vizuālais tēls. Logo un saukļi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/904068

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties