Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:929703
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Zilie okeāni nozīmē visas industrijas, kuras uz doto mirkli vēl neeksistē. Tātad tā ir nepazīstamā tirgus daļa. Tie iezīmējas ar neskartu tirgus telpu, pieprasījuma radīšanu un augsti ienesīgām izaugsmes iespējām. Lielākā daļa zilo okeānu rodas, paplašinot jau esošo industriju robežas, tomēr tajos nav konkurences, jo spēles noteikumi vēl nav zināmi. Nav nozīmes uzņēmuma sākotnējam lielumam, vecumam un darbības virzienam, lai radītu un veiksmīgi apgūtu zilos okeānus. Jo to radīšanas izskaidrojums meklējams stratēģiskajos soļos- vadības lēmumu un rīcības kopumā, kas saistās ar galveno tirgus radīšanas biznesa piedāvājumu.
Tātad ieguvējus no zaudētājiem atšķir tas, kā viņi attiecas pret stratēģiju. Zilā okeāna radītāji neuztver konkurenci, kā vērtēšanas kritēriju. Tā vietā tiek ņemta vērā atšķirīgā stratēģiskā loģika, kas tiek dēvēta par vērtību inovāciju, kas tad arī ir zilo okeānu stratēģijas stūrakmens. Šī vērtību inovācija parādās tikai tad, kad uzņēmumi savieno jauninājumus ar lietderību, cenu un izmaksu stāvokli. Vērtību inovāciju nevar radīt sasniegt nepārstājot veikt vecās darbības, neveicot jaunas darbības Vai neveicot līdzīgas darbības radikāli atšķirīgā veidā. Rezultātā tiek iegūta veiksmes formula- ar konkurenci necīnās, tā tiek apieta. Tā pa tās efektīvai zilo okeānu stratēģijai jābūt saistītai nevis ar risku, bet ar riska samazināšanu.
Mūsdienās pieaug nepieciešamība radīt zilos okeānus, jo:
• Paātrinātā tehnoloģijas attīstība ir būtiski uzlabojusi industriālo produktivitāti.
• Globalizācija paspilgtina piedāvājuma pārsvaru pār pieprasījumu.
Zilā okeāna radīšana Latvijā iespējama, sekojot sešiem zilā okeāna stratēģijas principiem (skat.1.tabula) un uzņēmējdarbībā pielietojot zilā okeāna stratēģijas stūrakmeni. Latvijas uzņēmējdarbības apstākļi jārada tādi, kuros uzņēmuma darbība labvēlīgi ietekmē gan tās izmaksu struktūru, gan tās vērtību priekšlikumus pircējiem. Izmaksu ietaupījumu tiek panākta, novēršot un samazinot tos faktorus, par kuriem industrija konkurē. Savukārt pircēju vērtība tiek paaugstināta, sagādājot un radot elementus, ko industrija nekad nav piedāvājusi. Rezultātā veidojas labvēlīga vide, lai rastos vērtību inovācijas. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,06 €
Materiālu komplekts Nr. 1336149
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/929703

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties