Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:864350
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Ļoti populārs reklāmas veids, no uzņēmumu puses, ir reklāmas nosūtīšana ar e-pasta palīdzību. Manuprāt, šis reklāmas veids darbojas kā informatīva rakstura – pēc pašu patērētāju pieprasījuma, jo lielākā daļa sūtīto reklāmas e-pastu tiek bloķēti vai izdzēsti pat neatvērti. Šāds reklāmas veids ir efektīvs tikai gadījumos kad pats patērētājs ir iesniedzis savu e-pastu, lai saņemtu jaunāko informāciju par precēm vai pakalpojumiem.
Reklāmas attīstības perspektīvas internetā ir ļoti daudzsološas.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,42 €
Materiālu komplekts Nr. 1243895
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas internetā efektivitāte un attīstības perspektīvas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/864350

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties