Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:894777
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumi var izvēlēties vadīties vai nevadīties pēc mārketinga koncepcijām. Latvijā pārsvarā izmanto produkcijas un produkta koncepcijas, jo Latvijas tirgus vēl nav tik labi attīstījies, lai apmierinātu visas sabiedrības intereses, un lai nodrošinātu ekoloģiski tīru produkciju, nekaitīgu dabai.
Mārketinga koncepcijas izmanto daudzas kompānijas gan lielas, gan mazas, taču vēl aizvien ir daudzas firmas, kuras nenovērtē mārketinga idejas nepieciešamību. Koncepcija ir sistematizēti apkopoti uzskati par kādu parādību vai procesu. Mārketinga koncepcija - uzņēmuma darbības filozofija, kas virzīta uz klientu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, nodrošinot panākumus uzņēmumam.
Viena no mārketinga koncepcijām – uzņēmuma zīmola radīšana. Lai zīmols kļūtu pazīstams un pieprasīts, tam ir jāvelta ļoti daudz laika, tas var prasīt vairākus gadus un pat tad nepastāv nekādas garantijas, ka kādā brīdī viss ieguldītais darbs nebūs izrādījies veltīgs, taču tas ir process, kuram izgājuši visi pazīstamie zīmoli un pateicoties kam gan Coca cola, gan Nike, gan arī Adidas mēs pazīstam un jau izdzirdot tikai nosaukumu saprotam, ko mēs varam no šī uzņēmuma sagaidīt. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga koncepciju raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/894777

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties