Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

AtlaideIzdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:371940
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu pasaulē mūs ik uz soļa cenšas iespaidot pirkt lētāk, labāk un, protams, mums tikai izdevīgāk. Mums visapkārt valda informācijas pārpilnība, kas kā grandiozs vilnis gāžas pāri apziņai. Uzņēmumi ar visiem iespējamiem līdzekļiem cenšas panākt pircēju labvēlību tieši savam konkrētajam produktam un iepakojums ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā to izdarīt.
Veikalos mūs sagaida liels daudzums visdažādāko preču veidu. Cilvēks ienāk lielveikalā un apjūk milzīgajā preču klāstā. Ja nepieciešams nopirkt veļas pulveri vai šampūnu pircējam paveras milzīgas iespējas izvēlēties. Šādā situācija nostrādā vai nu reklāma vai nu iepakojums. Bieži vien sastopami produkti ar vienveidīgu iepakojumu un dizainu. Šādi produkti pircējus vairs nespēj piesaistīt vai radīt interesi par tiem. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,45 €
Materiālu komplekts Nr. 1134602
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties