Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:700290
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Manā skatījumā iepakojums ir tas, pēc kā izvēlas preci, ja vairākas ir vienādas pēc veida, cenas un daudzuma. Mārketingā bez oriģinālas reklāmas un iepakojuma atšķirības preci ir grūti izcelt no citām un to pārdot, tāpēc iepakojums ir jāizmanto kā viens no galvenajiem ieročiem preces vai pakalpojumu (ekonomikā un uzņēmējdarbībā dažāda veida palīdzības sniegšana fiziskām vai juridiskām personām par atlīdzību jeb samaksu) pārdošanā un ar to ir jāizceļ prece piedāvājuma klāstā no citām.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iepakojums - viens no galvenajiem mārketinga ieročiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/700290

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties