Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,97 (13%)
Cena ar atlaidi*:
6,52
Pirkt
Identifikators:208656
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma mērķi    5
3.  Tirgus analīze    7
4.  Mārketinga stratēģija    10
5.  SVID analīze    11
6.  Secinājumi    13
7.  Bibliogrāfiskais saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. SIA „Extreme Adventure” dibināts šī gada 1. janvārī, tātad ir uzskatāms par jaundibinātu uzņēmumu.
2. SIA „Extreme Adventure” sniegtajam pakalpojumam nav tiešo konkurentu, taču ir daudz uzņēmumu, kas ar saviem sniegtajiem pakalpojumiem var sastādīt netiešo konkurenci. Par lielāko konkurentu var uzskatīt SIA “Aktīvā turisma centru EŽI”, kas sniedz līdzīgus pakalpojumus kā SIA „Extreme Adventure”.
3. Par pakalpojuma „No money, no phone” mērķauditoriju noteikti visi pilngadīgie, maksātspējīgie cilvēki, kuriem patīk aktīva atpūta un neparastas idejas.
4. Stiprās puses ir idejas oriģinalitāte un elastība, līdz ar to būs iespējams pielāgoties patērētājam, kas palielina iespējamo patērētāju loku.
5. Visas vājās puses vēl nav apzinātas, iespējams, uzņēmuma darbības laikā atklāsies papildus vājās puses.
6. SIA „Extreme Adventure” veiksmīga darbība, galvenokārt, atkarīga no pareizas stratēģiskās plānošanas un labas mārketinga kampaņas. Par svarīgu mārketinga kampaņas virzītājspēku izvēlēts pats klients, kurš, daloties ar savu nofilmēto materiālu, neapzināti popularizēs pakalpojumu „No money, no phone”.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,31 €
Materiālu komplekts Nr. 1353807
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Extreme Adventure" uzņēmuma analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/208656

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties