Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:201802
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Konkurējot ar citiem viesmīlības uzņēmumiem vadītājam ir jāzin kādā mērķī tas dodas, viņam jābūt spējai analizēt situācijas un cilvēkus, klientus, ir jāatceras uzņēmuma misija, tās nozīmīgums, uzņēmuma vadītājam ir jāspēj savu uzņēmumu akcentēt tirgū kā īpašu veidolu, kurš nebūt nav līdzīgs kā visi pārējie viesmīlības uzņēmumi, ir jāspēj sniegt vērtība klientu acīs, lai, vēlāk daloties ar šo informāciju tie varētu sniegt pozitīvas atsauksmes sociālajā vidē, jo mūsdienās lielu lomu spēlē sociālie portāli un to ietekme, kas viesmīlības uzņēmumu var gan pazudināt, gan arī uzcelt spozmē, bet tam ir nepārtraukti jāseko līdz, lai netiktu pieļautas nelabojams kļūdas. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1358400
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kāds ir konkurētspējīgs viesmīlības uzņēmuma vadītājs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/201802

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties