Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:620915
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā arī, 19. gs. tika izgudroti skatlogi, ar kuru palīdzību mūsdienās veikali spēj manipulēt ar patērētājiem. Tie dažreiz pat neapzinās skatlogu ietekmi uz sevis, jo nodoms, kas sākas ar- es tikai “uzmetīšu aci skatlogam”-, visbiežāk beidzas ar kaudzi pirkumu un vēl lielāku kaudzi iztērētās naudas. Tieši tik efektīvi tie ir. Bet 19.gs. cilvēkiem tas bija jaunums- tie pirmoreiz varēja ielūkoties veikalā iekšienē, nemaz neiejot tajā. Un, visbeidzot, pēdējā mūsdienās tik pašsaprotamā lieta, par kuru mums ir jāpasakās industriālajam laikmetam, konkrēti, M. Busiko, ir sociālās garantijas (slimības naudas, pensijas, dekrēta nauda), kuras viņš ieviesa savā lielveikalā “Au Bon Marshe”.
Šķiet gluži neticami, ka mūsdienu vidusmēra cilvēka ikdiena kādam ir šķitis kaut kas ekskluzīvs un netverams. Lielveikals- šķietami vienkāršs un ikdienišķš, tomēr, ir bijis 19. un 20.gs. gaišāko prātu un prasmīgāko roku radīts meistardarbs. Tieši tik unikāls. Pasaulē vēljoprojām un noteikti arī daudzus gadu desmitus tālā nākotnē izmantos M. Busiko, H. G. Selfridža radītās mārketinga stratēģijas un patērētāju pievilināšanas trikus. Tāpēc mēs nedrīkstam aizmirst, ka nejau laikmetam ir nozīme, nozīme ir cilvēku gribai un spējām radīt kaut ko jaunu un neredzētu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1356000
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kā izveidojās lielveikali?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/620915

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties