Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:743264
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  anotācija    2
  Satura rādītājs    4
  tabulu saraksts    5
  attēlu saraksts    7
  ievads    9
1.  vadīšanas funkciju raksturojums    11
1.1.  Vadīšanas funkciju būtība    11
1.2.  Plānošana kā vadības funkcija    16
1.3.  Organizēšana kā vadības funkcija    20
1.4.  Koordinēšana kā vadības funkcija    22
1.5.  Motivēšana kā vadības funkcija    23
1.6.  Kontrole kā vadības funkcija    27
2.  Jelgavas spīdolas ģimnāzijas juridiskais statuss    32
3.  Jelgavas spīdolas ģimnāzijas darbības analīze    38
3.1.  Skolas vēsture un vispārējais raksturojums    38
3.2.  Skolas darba plānošana    47
3.3.  Skolas darba organizēšana    49
3.4.  Skolas darba koordinēšana    67
3.5.  Skolas darba motivēšana    71
3.6.  Skolas darba kontrole    85
3.7.  Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas SVID analīze    90
  secinājumi    94
  priekšlikumi    95
  izmantotā literatūra    96
  pielikumi    98
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu pasaulē pastāv ļoti daudz dažādu organizāciju: uzņēmumi, akciju sabiedrības vai sabiedrības ar ierobežotu atbildību, valsts iestādes, nevalstiskās organizācijas, veselības aprūpes iestādes, izglītības iestādes, u.c. Visas šīs organizācijas atšķiras viena no otras, bet tajās visās darbojas noteiktas cilvēku grupas, kas mērķtiecīgi sadarbojas kopēju mērķu sasniegšanai. Līdz ar to, lai mērķi tiktu sasniegti, organizācijas ir jāpārvalda. Pastāv noteiktu darbību komplekss, ieskaitot plānošanu, organizēšanu, koordinēšanu, motivēšanu un kontroli, kas ir vērsts uz organizācijas darbinieku, finansu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai organizācijas mērķus sasniegtu ar augstāku efektivitāti. Šo darbību kompleksu var saukt arī par vadīšanu, kam pakārtotas attiecīgās vadīšanas funkcijas.
Pastāv daudz viedokļu un dalījumu par vadīšanas funkciju esamību organizācijās. Izmantojot vairāku literatūras avotu un autoru viedokļus par vadīšanas funkciju būtību, bakalaura darba autors savā darbā ir apkopojis un izanalizējis visu būtisko informāciju par galveno vadīšanas sastāvdaļu – vadīšanas funkcijām organizācijā. Autors savā darbā vēlas noskaidrot vai tradicionālās vadīšanas funkcijas var pielietot arī vispārējās vidējās izglītības iestādes darbībā.
Pētījuma problēma: Tradicionāli vadīšanas funkcijas tiek analizētas uzņēmumu līmenī, kuru galvenais mērķis ir peļņas gūšana, bet vai to pielietošana paaugstina darba efektivitāti arī bezpeļņas iestādē.
Darba mērķis ir noskaidrot un izanalizēt vai vadīšanas funkcijas paaugstina darba efektivitāti Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas darbībā.
Veiksmīgai mērķa sasniegšanai, autors ir izvirzījis darba uzdevumus:
apkopot pieejamo informāciju un iepazīt vadīšanas funkciju teorētiskos aspektus,
izanalizēt Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas darbību reglamentējošo likumdošanu,
iepazīties ar Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas vispārējo raksturojumu,
izanalizēt vadīšanas funkciju pielietojumu Jelgavas Spīdolas ģimnāzijā,
izdarīt secinājumus par vadīšanas funkciju pielietojumu Jelgavas Spīdolas ģimnāzijā,
izstrādāt priekšlikumus turpmākai Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas darbības uzlabošanai.

Pētījuma objekts: vadīšanas funkcijas Jelgavas Spīdolas ģimnāzijā.
Pētījuma priekšmets: vadīšanas funkcijas.
Pētījuma metodes:
monogrāfiskā metode,
abstrakti loģiskā metode,
grafiskā metode,
statistisko pētījumu metode.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vadīšanas funkciju analīze Jelgavas Spīdolas ģimnāzijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/743264

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties