Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Sporta preču vairumtirdzniecības uzņēmuma "Aqua Pro" vadīšanas analīze

     Novērtēts!

    Diplomdarbs49 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:434955
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  SATURA RĀDĪTĀJS    2
  IEVADS    2
  MAZO UZŅĒMUMU VIETA TAUTSAIMNIECĪBĀ    5
  Mazo uzņēmumu vieta vairumtirdzniecībā    5
  Mazo uzņēmumu vadīšanas īpatnības, salīdzinot ar lielajiem uzņēmumiem    8
  Vairumtirdzniecība un mazie uzņēmumi    9
  SIA “AQUA PRO” DARBĪBAS ANALĪZE    15
  SIA “AQUA PRO” vispārīgs raksturojums    15
  SIA “AQUA PRO” ārējās vides novērtējums    16
  Kvalitatīvais uzņēmuma efektivitātes novērtējums    20
  SIA “AQUA PRO” VISPĀRĒJĀ VADĪŠANA    27
  SIA “AQUA PRO” darbības plānošana un kontrole    27
  Organizēšana SIA “AQUA PRO”    34
  PERSONĀLA VADĪŠANA SIA “AQUA PRO”    43
  Personāla vieta uzņēmumā    43
  Jauno darbinieku iepazīstināšana ar organizāciju    46
  Darbinieku motivēšana    47
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    52
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    55
  PIELIKUMI    57
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu situācijā, uzņēmumam, kas vēlas veiksmīgi darboties un attīstīties, nepieciešama efektīva vadīšana.
Vadīšana – analīze, plānošana, organizēšana, motivēšana un kontrole, kas vērsta uz vadāmās organizācijas darbinieku, finansu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai organizācijas mērķus sasniegtu ar lielāku efektivitāti [15; 15].
Veiksmīgai uzņēmuma darbībai konkurences apstākļos, kas arvien pieaug, nepietiek tikai ar cītīgu darbu, veiksmi un uzņēmību, nepieciešama prasmīga uzņēmuma vadīšanas pasākumu realizācija.
90–tajos gados Latvijā strauji sāka attīstīties mazo uzņēmumu darbība. Lielākā daļa uzņēmumu tika dibināti, pārstrukturizējot lielos uzņēmumus un to privatizācijas rezultātā. Līdz tam Latvijā nebija attīstīta uzņēmējdarbība privātajā sektorā, tāpēc uzņēmējiem nebija nepieciešamo zināšanu un pieredzes par šādu uzņēmumu darbības principiem un uzņēmēji strādāja bez konkrētas stratēģijas. Ar katru gadu Latvija arvien vairāk tuvojas Eiropas līmenim, tāpēc arvien svarīgāk ir strādāt kvalitatīvi, lai neatpaliktu no ārvalstu konkurentiem. Preces, ko uzņēmums ražo, vai pakalpojuma, ko tas sniedz, kvalitāte ir nodrošināta tikai tad, ja arī pats uzņēmums strādā kvalitatīvi, sekojot visām izmaiņām apkārtējā vidē un pastāvīgi cenšoties ievest jauninājumus savā darbībā un to uzlabojot. Latvija kļuvusi pievilcīgāka ārvalstu uzņēmumiem, kur jau sen ir uzņēmējdarbības vadīšanas pieredze. Latvijā mazo uzņēmumu vidū, kā arī starp mazajiem un lielajiem uzņēmumiem valda liela konkurence, tāpēc nepieciešams efektīvi saimniekot. Kā viens no galvenajiem iemesliem, kas rada neveiksmes mazo uzņēmumu darbībā ir to vadīšanas (menedžmenta) problēmas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −43,93 €
Materiālu komplekts Nr. 1113499
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sporta preču vairumtirdzniecības uzņēmuma "Aqua Pro" vadīšanas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/434955

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties