Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:829792
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās, kad arvien straujāk attīstās globalizācijas, integrācijas un liberalizācijas procesi, ir svarīgi pareizi noteikt jebkuras uzņēmējdarbības attīstības stratēģiju un veidot labvēlīgus apstākļus uzņēmējdarbības konkurētspējas nodrošināšanai un paaugstināšanai. Stratēģiskā plānošana nosaka uzņēmumam individualitāti un noteiktību, kas ļauj iesaistīt noteiktus darbinieku tipus un tajā paša laikā perspektīva uzņēmumam, kurš virza savus darbiniekus uz priekšu, iesaista jaunus darbiniekus un palīdz pārdot preces vai pakalpojumus. Beidzot, vadītājam ir jāizveido stratēģiskā plānošana tā, lai tā ne tikai paliktu praktiski izdevīga īstenošanai ilgā laika periodā, bet arī pietiekami pārveidojama modifikācijai un pārorientēšanai. Kopējais stratēģiskais plāns būtu jāuztver kā noteikta programma, kura virza uzņēmējdarbību ilgā laika periodā, pieļaujot pastāvīgas izmaiņas mainīgu lietišķu un sociālu apstākļu dēļ.
Stratēģiskās plānošanas izstrādes pamatā ir uzņēmuma attīstības analīze, ņemot vērā ārējās vides izmaiņas. Šīs analīzes pats svarīgākais elements ir uzņēmuma pozīcijas noteikšana konkurences cīņā par savas produkcijas pārdošanas tirgū. Uz šīs analīzes pamata tiek noteikti uzņēmuma attīstības mērķi, veidotas ražošanas-saimnieciskās darbības atsevišķas nodaļas un izvēlētas mērķu sasniegšanas stratēģijas.
Tomēr stratēģiskā plānošana pilnā mērā nevar sniegt pilnu un visaptverošu informāciju par nākotni. Izveidotais nākotnes tēlojums nav uzņēmuma ārējās un iekšējās pozīcijas detalizēts apraksts, bet gan scenārijs, kuram piemīt varbūtiska rakstura pazīme. Acīmredzami, ka pat neperfekta nākotnes analīze ir nepārspējami labāka nekā tās trūkums. Kopumā stratēģiskā plānošana ir uzņēmuma augstākās stratēģisko mērķu noteikšanas un sasniegšanas vadības intuīcijas un mākslas simbioze, kas ietver sevī priekšplāna analīzes metožu praktiska pārzināšanos un stratēģisko plānu izstrādāšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −31,79 €
Materiālu komplekts Nr. 1141881
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma stratēģiskās plānošanas modelēšana. Uzņēmums - VAS "Latvijas dzelzceļš"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/829792

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties