Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,49 (13%)
Cena ar atlaidi*:
10,00
Pirkt
Identifikators:504563
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 48 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Ārējā tirgus iekarošanas stratēģijas un veidi    8
1.1.  Ārējā tirgus iekarošanas veidu klasifikācijas    8
1.2.  Eksports    11
1.2.1.  Eksporta definīcija    11
1.2.2.  Eksporta formas    12
1.2.3.  Eksporta izvēles motīvi    14
1.3.  Līgumiskā sadarbība    15
1.3.1.  Līgumiskas sadarbības definīcija    15
1.3.2.  Līgumiskās sadarbības formas    15
1.4.  Ārvalstu tiešās investīcijas    22
1.4.1.  Ārvalstu tiešo investīciju definīcija    22
1.4.3.  Ārvalstu tiešo investīciju izvēles motīvi    25
1.4.4.  Ārvalstu tiešo investīciju formas    26
1.5.  Stratēģiskās partneru savienības    28
1.5.1.  Stratēģisko partneru savienību veidi    28
1.5.2.  Stratēģisko partneru savienību izvēles motīvi    32
2.  Stratēģisko partneru savienību izvēli ietekmējošo faktoru analīze    34
2.1.  Uzņēmuma līmeņa faktoru analīze    34
2.2.  Nozaru līmeņa faktoru analīze    44
2.2.1.  Jaunienācēju radītie draudi    44
2.2.2.  Aizstājējpreču rašanās draudi    48
2.2.3.  Konkurences intensitāte nozares ietvaros    48
2.2.4.  Patērētāju spēks    49
2.2.5.  Piegādātāju spēks    50
2.3.  Makro līmeņa faktoru analīze    52
2.3.1.  Politisko faktoru analīze    52
2.3.2.  Ekonomiskā analīze    55
2.3.3.  Sociālā analīze    56
2.3.4.  Tehnoloģiskā analīze    59
3.  Lēmumu pieņemšana par stratēģisko partneru savienību izvēli Wavin uzņēmumā    63
3.1.  Uzņēmuma iekšējās vides faktori    63
3.2.  Mikro līmeņa faktori    66
3.3.  Ārējās vides faktori    67
3.4.  Ietekmējošo faktoru kopsavilkums    70
  Secinājumi un priekšlikumi    72
  Bibliogrāfiskais saraksts    77
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Mūsdienās pasaulē cilvēki ir daudz ciešāk saistīti savā starpā nekā tas bija agrāk. Informācijas un naudas plūsmas aprite notiek ātrak, nekā agrāk. Vienā valstī ražotie produkti un sniegtie pakalpojumi, var būt pieejami visā pasaulē. Šo fenomenu mēs saucam par globalizāciju. Ikviens uzņēmums, jebkurā nozarē, izjūt arvien lielāku globalizācijas ietekmi. Globalizācija rada arvien jaunas iespējas, jo tirgi kļūst atvērtāki.
Globalizāciju ir jāapskata kā procesu, kurš ietver sevī dinamisku izaugsmi, kurš sākas lokālā līmenī un turpinās līdz sasniedz starptautisko līmeni. Uzņēmumu augošā integrācija un savstarpējā atkarība ir nosakāma ar dažadiem faktoriem, kā piemēram tehnoloģiskā innovācija informācijas un komunikāciju sfērā. Globalizācijas tendeces dēļ, kura saasina konkurenci tirgū, panākumus biznesa pasaulē ir arvien grūtāk sasniegt. Pasaule kļūst arvien mazāka biznesa darbībai, un gandrīz katram uzņēmumam jādomā par tādu preču ražošanu un pārdošanu, kas domāta patērētājiem dažādas valstīs un reģionos.
Globalizācija rada arvien jaunas iespējas, jo tirgi kļūst atvērtāki, kā arī draudus, jo daudzi uzņēmumi izjūt spēcīgu ārzemju uzņēmumu konkurenci, kuri ir spējīgi ražot daudz efektīvāk. Globalizācija paātrina izmaiņas nozaru iekšienē un sakarus starp nozarēm, kas izmanto līdzīgu tehnoloģiju, tā ļauj arī vieglāk atdarināt populārus produktus.
Lai saglabātu savu stāvokli, uzņēmumiem nākas no jauna pārdomāt savu biznesa stratēģiju, vai, izmantot vienota starptautiskā tirgus piedāvātās iespējas un paplašināt savu potenciālu. Daudziem uzņēmumiem tas nozīmēs, izvēloties par pamatu kādu no biznesa sadarbības iespējām, veidot līgumsabiedrības ar partneriem citās valstīs.
Daudzi uzņēmumi, it īpaši tie, kuriem trūkst iepriekšējā starptautiskā pieredze, diezgan piesardzīgi izturas pret iesaistīšanos šādos sadarbības projektos. Tādēļ, darba uzdevums ir palīdzēt uzņēmumiem izprast, cik izdevīga ir šāda biznesa sadarbība.
Projekta mērķis ir izprast stratēģisko partneru savienību darbības principus un izanalizēt motīvus un faktorus, kuri ietekmē uzņēmuma izvēli veidot stratēģiskās partneru savienības.
Izejot no noteiktā mērķa ir jāveic sekojoši uzdevumi:
 Jānoskaidro stratēģisko partneru savienību jēdzienu un darbības principus no dažādiem aspektiem.
Jāidentificē faktorus, kuri ietekmē uzņēmuma lēmumu izvēlēties stratēģisko partneru savienības formu, kā starptautiskā tirgus iekarošanas stratēģiju.
Jānovērtē faktoru svarīgumu uzņēmuma rezultātu sasniegšanā izvēloties partneru savienību formu.
Jāizstrādā stratēģisko partneru savienību izvēli ietekmējošo faktoru klasifikāciju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stratēģiskās partneru savienības starptautiskā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/504563

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties